Merhabalar bugun adet günüm olmadım henüz, herhangi bir belirti de yok ama 1 haftadır acayip bir uyku halsizlik halim var ve sırtım ağrıyor geçmiyor. Bişeyler yemek istiyorum ve dün geceden beride sık idrara çıkıyorum adet olacağıma işaret mi yoksa hamilelik belirtisi mi merak ediyorum. İlk gebeliğimde bu belirtiler olmadı tam tersi şeyler olmuştu. Benim durumumda olan var mı