Snowglobe 2 yaş erken değil, önemli olan bebeğin buna hazır olması. Kızım 2 yaşında, sadece ilk gün altına çiş yaptı, 2. gün gündüz hiç kaçırma olmadı. İlk bir hafta gece bezledim sonra onu da bıraktım. İlk 2 gece kaçırma oldu o kadar, sonrasında tutmaya başladı. Artık nadiren kazalar yaşanıyor, gündüzde de, gecede de 2 günde çözdü işi🥳 ben eğitimden 2 ay önce lazımlıklarını ortaya çıkarmıştım, artık buna yapman lazım büyüdün diye sık sık anlatmıştım. Havalar ısınmaya başladığında genelde bezsiz bırakıyorduk zaten, bir gün direk klozete tuttuk ve yaptı. Youtube da Prema Sundari nin tuvalet eğitimi ile ilgili videosu var, hangi dönemde başlayacaksanız ona göre yol gösteriyor. İzlemenizi tavsiye ederim, niyetiniz varsa bezden bir an önce kurtarmak en güzeli🌸
My_little_sunshine