cemreninnannesii sinir oldum gerçekten kardeşim. Oturduğumuz daire oğlunun ama bu ilgileniyor. Diyor ki: bana giren çıkan bir şey yok. O zaman neden çık diyorsun, oğlunun adına karar veriyorsun. Oğluda babası ne derse onu der. Çünkü 1000 tl ye oturuyorum. Şuan çıksam rahat 2500 tl diyecekler. İşlerine gelir arkadaşım. Kiracı iyiymiş, oymuş, buymuş diye düşünmüyorlar. Para gelsin de nereden gelirse gelsin