Merhaba kızlar yaklaşık 4 yıl önce ombre yaptırmıştım gitti tabi şimdi ama bişey sormak istiyorum. Ombre yaparken şu saçları dibe doğru tiftikliyorlar ya onu yapmaları mecbur mu 🤔 tekrar yaptırmak istiyorum ama sanırım derim mi hassas bilmiyorum çözülürken acıdan bayılacak gibi olmuştum titriyordum resmen. Bilgisi olan varsa öğrenmek isterim. Teşekkür ederim 😊