melekanesi 12,5 aylıkken yürüdü hiçbişey yapmadım evde sıralıyordu desteksiz 2 3 adım atıyordu bi gün babama gittik salonda sehpayı falan kaldırmıştık bianda yürümeye başladı kendi kendine hatta o gün çok hoşuna gitti yürümek sürekli salonda bi sağa bi sola yürüdü😄