Burcin1706 Merhaba arkadaşlar bugün kızıma keçi yoğurdu verdim tadını pek sevmedi sonra ben denedim tadi kötü geldi bana normalde kötümüdür tadı yoksa bendekimi kötü anlayamadım deneyen varmı acaba ?