Defne1212 Anneler merhaba dün doktora gittim doktor ultrason da kese felan görmedi söyledi onun üstüne kan testi verdi kan testim hcb 1365 cıktı doktor bebek War dedi. Haftaya bir daha ac karnına çağırdı. Kese oluşmaması demek ne demek bilen War mı dıs gebelik yada boş gebelik olabilir mi
Anneumudu Defne1212 ben dış gebelik geçirdim kese vardı fakat rahimde değil tüpteydi yabi dış gebelik olacağını sanmıyorum
Nkht2705 Defne1212 ben boş gebelik geçirdim,kese oluşuyor ancak için de embriyo olmuyor.Vajinal muayene de bile görünmeyebilir senin çok erken olduğu için.5 haftalıktı ben doktora gittiğim de,karından ultrasonla kese görünmüştü.
seldaselda28 Defne1212 Bence sağ sağlim kucaginiza almak için dua edin.Boş gebelik olması için değil.Ana rahmine düştuğu an başlıyor analik.Diğeri neyse o da ayni sizin için.
MayneymisAltintop Canım kese zaten bu kadar erken görünmez ki telaş yapma. 5-6 haftalık anca seninki çok yeni
Defne1212 seldaselda28 istemeden hamile kaldığım için aldırmak da istemiyoruz tek duamız dıs gebelik felan olur diye
MayneymisAltintop Defne1212 canım zaten dış gebelikte bebek rahimde olmuyor boş gebelikte kese oluyor bebek içinde olmuyor. Senin birkaç hafta beklemekten başka çaren yok maalesef. İnş istediğin gibi sonuçlanır
seldaselda28 Defne1212 Ayrica diş gebeligin erken fark edilmezse ne kadar tehlikeli bir durum olduğunu bilmiyorsunuz bile.
Zeysars Defne1212 şu yazdığınız içimi öyle acıttı ki etrafta evlat diye tutuşan bir sürü kadın var. Kusura bakmayın ama nankörsünüz. Siz o duanızla Allah korusun başka çocuğunuz varsa ondan da olursunuz.
Deletedmom378 Zeysars belki hanım efendinin durumu yoktur ikinci çocuğa bakacak neden ön yargı yapıyorsunuz ki
Defne1212 Zeysars nankör olsam aldırdım hemen değil mi ne durumdyım bilmiyorsunuz tek basıma cocuk büyütmek daha zor inanın
Defne1212 Deletedmom378 bn asker eşiyim ve eşim her gün evde değil herkes uzaktayım evim kira cocugum cok küçük herkes kendince konusuyor b
sevimli61 Defne1212 bhcg değeriniz kese oluşumu için henüz az ☺️ 4600 ile vajinal ultrasonla gördü doktorum