_adennil Tecrübeli anneler bebeğim 20 günlük bugün de yapmazsa 3 gün olacak yarın sağlık ocağına götüreceğim ama yine de önerebileceğiniz bişey var mı ?
Cansudeniz12 _adennil Sadece anne sütüyse. Doktor bize 3 günde 1 yapabilir normal demişti kuzum. Ama sen yinede göster.Hiçbirsey olmaz içini rahat tut🙏♥️
elisa2021 _adennil 5 güne kadar normal olduğunu söylemişti bana doktor. Ama ben zeytinyağı içiriyordum o dönemlerde zararı yok ne de olsa
Htc19 _adennil anne sütü alıyorsa sadece 10mi güne kadar yapmaması normal korkma. Benım kızım doğduğundan beri kakasını 4-5-9 günde bir yapıyor. Başlarda 1 çay kaşığı zeytinyağı verdim sütüme karıştırıp baktım fayda etmedi vermeden denedim yine aynı aralıkta yaptı kakasını. 10 günü geçerse fitil kullanın Ddi doktor o da eğer çok huysuz olursa ağlar durmazsa dedi
mysa2 _adennil 9 güne kadar normal karslıyolar kaka yapmamasını birkc gün daha takip et yapmazsa götür canım
_adennil Çok teşekkür ederim bütün yanıtlar için, ama kendini sıkıyo kıpkırmızı oluyo yavrum kıyamıyorum ağlıyo ondan olduğunu düşünüyorum ama yine de yarın bi götüreyim 🙏🏻