Aysealprsln 22 aylıkken bizde çektirmiştik şimdi 25 aylık. 18 saat uykusuz kalacak dediler sabah 8 e yazdılar eegyi. Bebeğiniz artık kucağınızda bayılır gibi uyuya kalıyo girince uyumamışsa uyutmanızı bekliyorlar. Sonra odayı karanlık hale getiriyorlar bebeğimi benim dizimdeyken çekmişlerdi yastıkta sallayarak uyutmuştum. Bebeğinizin başına jöle tarzı sabun tarzı yoğun bir kremle eletrot yapıştırıyorlar 40 küsür adet. Çekim Yaklaşık 30-40 dakika sürüyor. 15 gün sonra sonuçları çıkıyor. İnşallah güzel haberler alırsınız bende burada sürekli oti postları okuyan annelerdenim bebeğime %5 -%10 otizm olabilir dedi psk doktoru. Eeg istediler denver istediler denverda durmadı asla. Hemen özel eğitime başladık doktor özel eğitim dememesine rağmen ve çok faydasını gördüm. Devam edin sabredin yılmayın.