benim bebeğim de hep kundakla uyumuştu 5. ayına kadar. uyuduktan sonra kundağa sarıyordum yatağa öyle bırakıyordum. kundağı şöyle bıraktım; uyuduktan sonra sol kolunu kundağa sardım, sağ tarafta kalan örtüyü de sağ kolunun altından geçirip solun üstüne attım. sağ kolunu serbest bıraktım. 3 gece böyle yaptım. sonraki diğer 3 gece de sağ kolu kundakladım solu serbest bıraktım. ama daha önce sağı serbest bıraktığım için çok sıkı yapmamıştım. artık 6. gece kundağa koymadım kollarını. aylardan nisan mayıs falandı, üşümesin diye kundak için kullandığım müslini bu sefer karnına falan sardım örttüm öyle uyuttum. biz böyle bırakabilmiştik. inşallah faydalı olur sizlere de.