13 aylıkken meningokok menenjit aşısı yaptıran var mı ? Devletin vurduğu aşı da menenjit ama aynı aşı değilmiş sanırım. Doktorumuz bana bıraktı git araştır zorunlu kılmıyorum ama maddi gücün varsa yaptır dedi ? Ne kadar ki bu aşı ? Gerek var mı diye sormuyorum hastalık yani bu önlem almakta fayda var ama yaptıran ne bileyim fiyatı hakkında Bilgisi olan ? Bu 4 doz tam hangi aylarda yapılıyor, ağır bir aşı mı mesela ?