Ebru33 anladığım kadarıyla 3 yaşına gelmiş, 3 yaşta ortalama olarak konuşmanın akıcı ve anlaşılır olması bekleniyor. Tabii ki farklı gelişen sağlıklı çocuklar da vardır ama genel olarak beklenti böyle doktorlardan bildiğim kadarıyla. otizm gibi görünmüyor ama konuşma terapisine ihtiyacı olabilir. Mümkünse bir doktora göstermeniz iyi olur bence.