moonbabymom Merhaba güzel anneler. Bebekli olup çalışıp atanan var mı aramızda. Motivasyona ihtiyacım var :(
menuder moonbabymom aynı şeyi merak ediyorum. Ben de çalışmaya çalışıyorum 25 günlük bebeğim var emzirirken ders videoları açıyorum youtubedan falan ama hiç vermli olmuyor kolik bebekle 😒büyüdükçe biraz daha çalışırım inşallah diye umuyorum olduğu kadar
Mervemm0 moonbabymom valla 2 bebeğimle çalıştım. Gecen senelerde hep 38. Haftalarda sınava girdim.. Bölümüm için 85 yapmam lazım. 79 80 de kalıyorum hep.
moonbabymom menuder benim bebeğimde 54 günlük. Bir sonraki yıl için hazırlanmak istiyorum ama gözümde çok büyüyor bu yıl zaten geçti artık 😏
Asellina26 menuder canım bende senin gibi düşünüyordum ama büyüdükçe daha da zorlaştı hareketli oldu şu an 2 yaşında hiç çalışamıyorum , kitabı falan yırtmaya çalışıyor, uyuyunca ancak gece kendim uyumayıp öyle çalışabiliyorum dayanabildiğim kadar
moonbabymom aybukemom tebrik ederim sizi canı gönülden:) nasıl yaptınız nasıl odaklandınız paylaşır misiniz benimle
moonbabymom Nurumay benimki de öyle şu aralar maflor damla kullanıyorum biraz daha rahatladı ama ders nasıl çalışırım onu bilmiyorum
aybukemom moonbabymom zorlu bir süreçti tabi. Çocuğumu baya ihmal ettim . Son iki ay kala ağırlık verdim ,Bazen annem geldi durdu yanımda o son iki ayda . Ama öncesinde bitirmiştim kınuları son iki ay genel tekrar yaptım . O çok önemli
Esinasya1212 Bölümüz neydi acaba birde nasıl çalıştınız bize yol gösterir misiniz benim kızımda 3 yaşında
RN8586 Asellina26 kac puan almanız gerekiyor kpss den. Benim 90 üzeri almam gerekiyor. Bebekle artık imkanı yok diye düşünüyorum