tosbikannesiiiiiii Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık uyuyordu 15 dakka sonra çığlık gibi ağlayarak uyandı neden böyle oluyor yaşayan var mı korkuyor mu acaba o yüzden mi