defnes32 Bebeğim ince saç lastiği yuttu bişey olur mu dışkısndan çıkarmasını mı beklemem gerekiyor doktora gitsem o da bişey yapamycak bekle kakasini diyecek benzer durumla karşılaşan oldu mu ne yaptınız sonuç neydi? 15 aylık
Kirmiziboncugunannesi defnes32 ay benimkinin de saçından hep düşüyor takip ediyorum bir gun gülerken agzinda bir karartı gordum eyvah dedim soktum hemen parmağımı iyice arkaya gitti yatırdım bu sefer çıkardım korktum ama yutsaydı da kakasından çıkacağını düşündüm bir sey olmaz yani illa ki yaşayan vardır ama yine de siz takip edin
Kuzeytom defnes32 kakasını takip edin muhtemelen ilk kakada da çıkacaktır zaten merak etmeyin bir şey olmaz sadece çıktığından emin olun ki içiniz rahat etsin.
defnes32 Kirmiziboncugunannesi takip edeceğim evet ben gördüm almaya çalıştım ama yuttu almayım diye çok öğürdu ve öksürdu yutana kadar yuttu artık diye şu verdm
defnes32 Kirmiziboncugunannesi bu sabah kaka yaptı ama çıkmadı inşallah bir dahakinden çıkar bir yerine takıldı diye çok korkuyorum
tospikk1 defnes32 bizimki de 10 aylık falandi balonu ağzıyla patlatınca düğüm kısmıni yutmuş bütün parçaları topladim bir düğüm kısmı yoktu ertesi gün kakasindan cikmisti ayni şekilde
Kirmiziboncugunannesi defnes32 Allah Allah acaba yuttuğundan emin misiniz kaşla göz arasında ağzından çıkmış düşmüş kaybolmus olmasın. Ya da kakanın devamı gelirse gun içinde onda çıkabilir bizimki bazen bir kaç sefere yapıyor bitiriyor kakasını