Merhaba anneler bebeğim 37 günlük oldu hala saat kuruyorum 3 saat sonrasına gece uyandırmak için aslında çoğunlukla saattin çalmasına kalmadan ikinci uykusunda mesela kendi kalkmış oluyor ama her zaman değil tabi uyandırmayanda çok varmış aç kalır diye korkuyorum bi yandan da