AntiSosyallKelebek benim öyleydi karın çevresi 3 hafta geriden geliyordu, bu da onun düşük kiloda olduğunu gösteriyormuş. Doktor anne karnındaki gelişimi nerdeyse durduğu için bu bebeği doğurtcam dedi. ( 2 hafta içinde sadece 100gram almıştı) sonra çatı muayenesi yaptı, 2cm açıklık da varmış dedi, Ertesi sabah sancım oldu ve doğdu zaten. Bebek 2450 kg doğdu 38 haftalık olmasına rağmen. Tek sorun kilosuydu yani sıkıntı etmeyin.