AntiSosyallKelebek Bebeği anne karnında karın çevresi 2 hafta geriden gelip doğum yapan var mı? Diğer tüm ölçümleri tam ama karın çevresi geriden geliyor muhtemelen ilaç tedavisine başlayacağz oldu ki tedaviye sonuç vermedi Ne gibi sıkıntılar yaşarım
Deletedmom_109 AntiSosyallKelebek tam bilmiyorum en azından üstte kalsın karın genişilği bebişin kilosuyla ilgili olan bir ölçümdü galiba
Ysgl26 AntiSosyallKelebek benimkide öyleydi canım 28. Hafta itibariyle hep 2 hafta geride çıkıyodu karın ölçümleri.. diğer ölçüleri normalse dert etmeyin. Kilosu düşüktür. Bizim 32. Haftada tamamen durdu gelişimi bütün değerleri 32 de kaldı.36. Haftada geldi paşam 2 kilo 300 gram olarak. Ama ben de tansiyon sorunu vardı ayrıca o da çok etkiledi bebeğin gelişimini. 36ö haftada suyum tamamen bitmişti zaten acil aldılar hemen
Asli123 AntiSosyallKelebek 2 hafta fazla bir gerilik değil. Benm bebegım kol bacak en son 5-6 hafta ya kadar gerilemişti. Karon çevresi de 4 haftayı bulmuştu. Zayıf doğdu su an 3 yaşına girecek. Korkmayın.
minikMarquez AntiSosyallKelebek ben 39 hafta doğum yaptım gittiğim hastanede herşey normaldi kilosu bile çok çıktı sonra başka hastaneye doğum için sevk edildi ve doğumda beni ultrasona aldılar çünkü riskli gebelik durumum vardı ve diğer hastane hiç söylemedi sonrasında bana bebeğin karın çevresi küçük geride denildi nasıl olur dedim hem sancı hem o düşünce birde gebelik tansiyonu çok yaşadım sezeryana alındım çıktıktan sonra çocuk doktoru baktı şimdilik geride ama bekleyelim iki ay sonra bakarız dedi tekrar gittim bu seferde aynı şeyi söylediler herhangi bir sorun bulmadilar ilaç konusu açılmadı şimdi 5 ayına yeni girdik bir sonraki ay tekrar götüreceğim ben bakınca normal gibi ama geride deniliyor
AntiSosyallKelebek Deletedmom_109 Kilo ölçümün de 200 gram eksiği var onu hallederiz dedi ama çevre genişliği 2 hafta geride takibe almamız gerekiyor dedi muhtemelen serumlar ile destek verecek ola ki bu şekilde Doğum yaptım ne gibi sorunlar yaşarım onu Merak ediyorum açıkçası
AntiSosyallKelebek Ysgl26 Şuan iyi ama dimi bebeğin? Ya ben akciğer enfeksiyonu geçirdim ilaçlar bağırsak mantarı yaptı birde düzensiz beslenme yorgunluk stres üstüne gelince böyle oldu
turuncuelma AntiSosyallKelebek hiç bir sorun olmuyor hamileliğimin son 3 4 haftasını zehir etti doktorlar sürekli ağlayıp durdum. Gelişim geriliği var dediler 34 haftadan sonra gelişme hiç olmadı 37+4 te suyum bitince sezeryan oldum 2700 doğdu bebeğim. Yani zayıf doğacak biraz abartılacak bi şey değil
Ysgl26 AntiSosyallKelebek şuan iyi 2 buçuk aylık olduk 5 kiloyu geçti bile :) küveze falan girmedi zaten doğunca da. Sadece çok küçük olduğu için biz çok korktuk tutamadk emziremedik kıyafetlerinin içinde kayboldu falan :) başka bi sıkıntı yaşamadık şükür. Sadece çok küçük olduğı için ememedi hafif sarılık oldu 1 gece yattık geçti gitti o da
minikMarquez AntiSosyallKelebek pek sorun teşkil etmiyor tedavisi ilaçla mümkün bana doktorun dediği anne karnında yeterince beslenememis denildi vitamin kalsiyum açısından yeteri besini alamamışti ve haftami doldurmama rağmen 2500 doğdu bebek o kadar küçüktu rahat olun stresten uzak durun yeteri besin almadığı için denildi bize
Yagmurmerya AntiSosyallKelebek ben kızıma hamileyken öyleydim. Kızımda doğduktan 2ay sonra kalça gelişim geriliği çıktı ve 1yaşına kadar tedavi gördü. Aparatlar takıldı. Alçıya alındı. Eğer bebeğiniz kızsa risk daha çok oluyormus. Bide ben 36haftalık doğum yapmıstım. Suyum azalmıstı. Tam gelişimide tamamlanmamıstı. Tabi her bebekte olcak diye bsi yok ama Doğduktan sonra kontrollerini ihmal etmeyin derim.
AntiSosyallKelebek Yagmurmerya Yok oğlum olacak Allah’ın izniyle kol bacak kafa ölçümleri normal şimdilik sadece karın çevresi işte. Size de çok geçmiş olsun inşallah
Sebnem9 AntiSosyallKelebek benim 3 hafta gerideydi. Hiç bir sıkıntı yaşanmadan doğum yaptım çok şükür
AntiSosyallKelebek minikMarquez Benim sebeplerim de bunlar 29 aylık kızım var dur durak vermiyor bakalım tedaviye başlayınca düzelir inşallah
-Cedric minikMarquez merhaba şu an bebeğiniz minyon mu halen ? Bende 39 haftalıkken doğum yaptım ve 2500 kg doğdu oğlum. Şu an 21 aylık ve yaşıtlarına göre küçük duruyor. 9 kg . Üzülüyorum haliyle..
minikMarquez AntiSosyallKelebek düzelir doktorun çoğu toparlanır kilo alsın daha iyi bakarız dedi etkin sorun stres denildi benim doğum surecim berbattı Rabb’im sağ salim kucağınıza vermeyi nasip etsin duam sizinle🤲🤲🤲