Asatk-28 dis cikartma donemleri oldugu icin huysuz olabilir yada atak donemi 6. Ayda ne zaman bilmiyorum doktorumuz bize kiloya gore yorum yapti kilosu biraz fazlaydi o yuzden ihtiyac duymuyor az icmek istiyor demisti sureyi uzatip oyle verdigimde icti simdi yine basladi ara ara su veriyorum vucudu susuz kalmasin diye mamayi cok icmedigi icin. ictigi mama miktarina takilmayin bebegim 1 aylikken 120 cc ictigi zamanlar oluyordu simdilerde 90 cc i zor iciyor bazen cani isterse 120 cisin bir sorun yoksa zorlamayin bir kac gune duzelir. Doktor 4 aya kadar en fazla 1 kilo 4 aydan sonra 600 gr alsada yeterli bizim icin demisti