Bugdu Kızlar oğlum 2 yasında 4 ay emdi 4 ay çnce doktora gittim kist vardı sonra gecti yine gittim yine var 2 ayda bir oluyorum cok şişiyorum tarlusal kullancaktım dudagımda uyusukluk yaptı nasıl düzene girer yardım edin