Kızlar dün sağlık ocağında aşımız vardı. Ebemiz dediki bu arada sadece mama ile besleniyor ek gıdaya tadımlara başla dedi. Doktor 6. Ayda gel dedi o zaman söyleyecek büyük ihtimalle o. Ama ek gıdaya nesıl başlıcam bilmiyorum 😀 yoğurt tadımını yaptık üç gün. Eee şimdi ne vericem. Mesela kabagı haşlıcam ama katı olmaz mı nasıl cıcık olucak. Bebeğimin boğazına durmasın? Valla kafam karışık. Anne sütü ekleyin falan yazıyor ama zaten benim sütüm yokki 😀