Kızlar selam, kamuda çalışıyorum dogum iznim ekim sonunda bitecek. Toplam 30 gün yıllık iznim var dogum izni sonrası sonrası onları kullanıp sonrasında ücretsiz izin alabilir miyim? Bide maaş bankamız aralık ayında banka promosyonu yatırıcakmış yıllık izinlerden sonra kısa süre calısıp sonrasında ücretsiz izin alınabiliyo mu bi bilginiz var mı? Veya maaş almasak bile promosyon yatıyor mu?