Selam kızlar.Yeni doğum yaptım bebeğim 4 aylık daha.Ancak 2 gün önce regl olmalıydı biraz kan gibi bi leke geldi ancaq 2 gündü leke geliyor kan deyil sadece sarı renkli bi leke çok az oluyor oda Sizce hamile ola bilirmiyim? Korunuyorum ama birazda korkuyorum ya olursa ? 2.çocuk düşünmüyorum daha