Demet_k koyu yaptırdım bildiğiniz eyeliner ı şu an çekmişim gibi duruyor solma filan olmadı incecik yaptırmadım acı çektiğime değsin diye çok kalın da değil azıcık da kuyruklu, düğün olur cenaze olur abartılı durmayacak kadar. Herkes solar diyordu henüz solma da olmadı. İyi bakıyorum heralde