Minikfarem çok geçmiş olsun. Terleyip rüzgar alırsa dha kötü hasta olabilir Allah korusun. Senin terleyeceğin şekilde giydirmemen gerekiyor. 1 aydan büyük artık. Ben şöyle yapıyorum bu aralar çook sıcak değilse, içine çıtçıtlı atlet, üstüne yarım kollu tişört, alta şort ve çorap. Atleti sık değiştirmek iyi oluyo. Akşam serinse( göğsünden anlarsın) alta ince uzun giydiriyorum. Tişört yerine ince kollu , önünü kapatmıyorum. Bi ara çook serin olmuştu, o zaman yaptım. Yani demem o ki duruma göre davran. Terini üstünde soğutma ayağını sıcak tut, o önemli. Pişmesin kuzucuk annesi 🌺