mamitime eskiden oluyordu bende cildiricaktim resmen denemediğim çözüm kalmamıştı meğer ben çamaşır yikadiktan sonra nemli oluyor ya makinenin içi kapağını hemen kapatiyordum o koku yapıyormus şimdi 1 saat falan açık bırakıyorum sonra kapatıyorum onu kesfettigimden beri koku yok sizde bir deneyin