byza123 Damlatmayan pipetli suluk kullananlardan yorum alabilir miyim chicco ,philips avent ve munchkin araştrdım ama bunları kullanan var mı ☺️
Smyrhcr Ben kulplu wee baby kullanıyorum gayet memnunum damlatma yapmıyor kolay temizleniyor fiyatı 80 tl gibi bişeydi
Smyrhcr byza123 yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum hiç problem yaşamadım artık ihtiyacımda kalmadı bardaktan içiyor bebeğim daha çok seviyor bardağı 😊