Mina0609 canm mama kullanıyor musun? Biz Aptamil kullanıyordk resmen ishal yapıyormus çocuğu sıcmaktan pişik oluyormus ve krem fayda etmiyormuş onu farkettm.Hipp aldık dünden beri onu veriyorum ve normale döndü kakasını yapması ,kremide cok rahat sürüyorum kakasını sürekli yapmadığı için krem etki etti ve yok etti mantarlı pişiği bugun.Aklında olsun eger meme+mama veriyorsan canm