Birkedilianne teşekkür ederim, ben en iyisi doktor değiştireyim. Çünkü doktor bana kullandıktan sonra geçmiş olması lazım dedi, hemde iki hafta kullandım sadece. Ama mesela siz dört aydır kullaniyormussunuz. Benim bütün moralimi bozdu başka bı hastalığı vardır vesaire dedi, banada çok mantıklı gelmedi açıkçası bir ilaç kusmayı kesiyorsa neden başka ciddi bir hastalığı olsun ki