Civciv222 Eeco evet bir ay oluyor bir ay olmuyor gibi düzene girmedi . miktarı da çok az lekelenme gibi anlayamadım bende bebeğim 1 yaşında
Goktugalpsmom Merhaba. Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri düzenli olarak regl oluyordum. Bu ay olmadım test te yaptım sonuç negatif. Emin olun bende sizin kadar stresliyim. 😑
Eeco Civciv222 bi kaç bişey okudum özetle emzirme hormonu yumurtlama hormonunu tokatlıyormuş bu da düzensizlik vs yapıyor 🤦🏻♀️
Alpaslanveannesi Benim de oğlum 3 ay 20 günlük, 2 gün gelip kesiliyordu 1 hafta sonra normal oluyordum ama bu ay ilk defa gününde ve düzenli oldum bakalım artık düzene girecek miyim?
Eeco Alpaslanveannesi sizin daha çok yeni ben doğum yaptığımda 9 ay adet görmeniştim hatta bir sene görmeyenler bile olduğunu biliyorum 15 aylığız müptezel gibi memede sanırım o etkiledi 🧟