Kızlar selam,
Kayınvalidem dün akşam limonata yapıp göndermişti içelim diye. Oğlum çok seviyor kahvaltıda içmişti bir koku veya başka bişey hissetmemiştim. Zaten dün taze yapıp hemen göndermişti. Şimdi kendim içeyim dedim birden fıssladı tadına bakayım dedim tadı bir değişmiş. 11 gibi kahvaltı yaptık. Sizce bişey olur mu?