busraayil 2.5 aylık bebeğim tam emeceği sırada ağlamaya başlıyor ve bu yüzden ememiyor. Büyüme atağı mı oluyor acaba ya da bu durumu yaşayan anneler ne yaptınız
Bebek-annesi busraayil atak dönemi olabilir 3. Ayına girince bizimkide reddetti sadece ayakta gezerek emdi