ayazasaf benim sütüm çoktu da bebeğim reddetti uzun süre uğraştım ama baktım kilo alımı durdu ve süreç ikimizi de yıprattı mamaya geçtim sütü sağıp veriyordum malesef o da bitti mama kurtarıcım oldu çok şükür en azından aç kalmıyor artık ek gıda da başladım yavaştan doktor tavsiyesi ile inşallah toparlar ☺️ bebeğim anne karnında da hep minicikti 38+1de 2900 doğdu şimdi 4 ay 2 günlük 5900 olmuş şükür