minikMarquez Deletedmom_68 2. Resim fiyatını alabilir miyim tam çekilmemiş fotoğraf ne makinası acaba
Deletedmom_68 minikMarquez emzik ve biberon buharlı sterilizasyon makinesi daha çok yükleyeceğim ama zaman geçmesi gerekiyor 10ar 10ar yükleyebiliyorum 130₺
Deletedmom_68 Ayaztasniii tulumun çıt çıtların beyaz yerinde hafif soyulma var yalnız gördünüz mü bilmiyorum sonra problem olmasın bu arada ona 20₺ diyorum o yüzden, başka bir sıkıntısı yok öbürünü zaten yıkadım kaldırdım giyilmedi
Deletedmom_68 Deletedmom_68 kırmızı şortlu, sarı şortlu, salopetli takım 0 giyilmedi. kırmızı kapüşonlu takım, bebessi tulum, wee baby biberon, nohut alt açma, albumini alt üst takım 0 giyilmedi kullanılmadı
Deletedmom_68 Melekk3 3 aylık bebessinin tulumu onu hiç giydirmedim yaz bebeği olduğundan. 140₺ den veriyorum internet fiyatına da bakabilirsiniz çok kaliteli sıcacık bir tulum
Deletedmom_68 Melekk3 ayy en soğuklarda 6 aylık olacak☺️h&m astronot tulumları var 200-250 civarına dolapta bakın isterseniz ben onlardan aldım sıcacık çok güzel