DogaKusunAnnesi Bebeğim 3,5 aylık birkaç günüdür böyle bir beyazlık var diş değil ama ne olduğunu anlayamadım daha önce böyle birşey yaşayan var mı ? Doktor kontrolümüze daha 2 hafta var bebeğim de huysuz olmadığı için acil bir durum yoktur diye doktora götürmedim hemen .sizden fikir almak istiyorum [url=https://hizliresim.com/ann0Eg][img]https://i.hizliresim.com/ann0Eg.jpg[/img][/url]
DogaKusunAnnesi asocialmom bende acaba öylemi diye düşündüm , Ağrı sızı yapmaz mı acaba bebeğim de huysuzluk ya da farklı bir şikayette yok ,
Dnzkizi Yegenimde de gormustum kendi kizimda da olmustu. Dis cikmadan 1 2 ay once cikiyor oyle duruyo neden bilmiyorum dis cikinca gecti
DogaKusunAnnesi Dnzkizi Öylemii, ilk diş sandım ama nokta olarak belirmez dedim büyüme dağılma da yok aft mı ki dedim dokunuyorum ağlamıyor da önemli birşey olmasında