ipeekt Merhaba arkadaşlar oğlum 18 aylık ve ayak numarası 20 , 12 cm yani ve internetten baktığımda anladım ki küçük numaraymış normal midir bu durum biraz endişelendim
Mora ipeekt nesi küçük ya 3 yaşında hala 23 numara giyiyor benim bebeğim ailesel olabilir küçük ayakları olacaktır takılmayın
ipeekt Ben 1.75 eşim 1.80 boyunda annesi olarak 40 numara giyiniyorum iri insanlarız onun küçük olması tuhafıma gitti