Deletedmom110 3 ay 8 günlük. Bir dakika çekip bırakıyor gündüzleri. Çıldırıcam. Acıkmıyo mu nasıl dayanıyo? Süt var gayet. Geçici deyin lütfen😞
BuseK Deletedmom110 geçici değil kalıcı olabiliyo facebookta emzirme akademisi var ordan destek alın , emzik biberon kullanıyosanız o sebep olabilir yada başka sebepler orda emzirme danışmanları destek olucaltor
Nesrinbek88 Deletedmom110 gecici merak etmeyin dönem dönem oluyor sagıp verin ac bıraktıgım halde alamdı inatla kaşıkla bile anne sütü içirdgimi biliyorum
Srmoznr Deletedmom110 Herbebek farklı bunu unutmayın.İnşallah yeniden döndürürsünüz benım kızım 2 aylıkken meme reddı yaptı gunlerce ugrastık en fazla 1 ay sürer dedi doktor asla dönmedı.2 ay emdi ,2 ayda makinem ile sağıp verdim.Sonuç bebek emmezse süt üretimimi olur yavas yavas sütüm kesildi şimdi 5 aylık kızım devam sütü içiyor.Süt olayı tamamen rızk.Bebeğin emmesi,burakmasıda tamamen bebeğin yapısıyla alakalı.
Sino Deletedmom110 Benim kızım da 3 ay 12 günlük tam da anlattığınız şeyi yaşıyorum karnı aç ondan Eminim ama emmek istemiyor bi çekiyor bırakıyor bi çekiyor kendini geri atıyor ağlıyor meme reddi olsa sağıp verdiğimi içer biberonla da içmiyor nasıl beslenecek bu çocuk anlamadım çok üzülüyorum inşallah geçer 😔😔
Deletedmom110 BuseK biberon kullanmıyorum. Emzikle ilgisi olsa gecede almaz veya bu kadar zaman olsa olurdu diye düşünüyorum. Teşekkürler yine de 🙏🏼
BuseK Deletedmom110 dediğim gruba danışırsanız anlarsınız emzik ilgisini yine de siz bilirsiniz iyi günlrr
Adakizim Deletedmom110 biberon hiç kullanmadık ama bebeğim emzik yüzünden meme reddi yapmıştı. Sadece geceleri uyurken emzirebiliyordum. Emzikten dolayı olduğunu anlayınca emziği bıraktırdım ve meme reddi son bulmuştu. 2 hafta sürdü.
Deletedmom110 Nesrinbek88 sağma makinemde yok hiç gerek olmadı diyr almamıştım çok üzülüyorum bu duruma ya. Ne kadar sürer😞
Deletedmom110 Srmoznr elimden geleni yapıcam umarım süt varken bırakmaz. Herkes yaşıyormuş dönem dönem. İnşallah geçicidir teşekkürler
Buciii Bebek sanciliyken genelde bu sekilde huzursuz emer. Gecici bir durumdur diye düşünüyorum. Sık sık emzirin
Sino Deletedmom110 uykudayken emiyor da gündüz uyanıkken emmiyor sıkıntımız orda zaten bakalım nasıl olacak 🤔
Busra16 Deletedmom110 canım geçici olabilir sürekli memeni ver istemezse çok zorlama sürekli sürekli dene
Rabiaucler Deletedmom110 bizim geçti çok şükür oğlum 3 ay 7 günlük yaklaşık 3 hafta önce almıyordu şimdi yeni yeni alıyor
serap_oz Sino birkaç dk emdikten sonra ağlayarak istemiyor mu memeyi? İnek sütü alerjisi olabilir, bizim öyle oldu.
Sino serap_oz bazen istiyor bazen kendini geriye doğru atıyor emmemek için alerji olsa bir belirtisi olmaz mı kızarıklık vs. 🤔
serap_oz Sino bağırsak tepkisi de verebilir bebek. Bizim cilt tepkisi yok, kanli kaka, mukus(sümüksü) kaka, gurultulu yesil kaka, meme reddi, uykuya zor dalma, gecmeyen gaz sancıları ile tepki verdi.
serap_oz Sino alerji sadece kızarıklık vs ile olmuyor. Karın ağrısı ishal mukuslu kaka huzursuzluk meme reddi uykuya dalamama vs. De alerji belirtisidir