Kdrsmsgkcbs Selam güzel anneler 57 günlük bebeğim var doktor emzirme aralığını 3 saate çıkarmamı söyledi çok gazlı olduğu için. 2 saatte emziriyordum bebeğim acıkıyor 2 saate nasıl 3 saate çıkaracağımı bilmiyorum 😔
Masalserin2019 Kdrsmsgkcbs hemen birden çıkarma ben öle yapmıştım 2 saatte bir cok az az emzirip 3 saate cıkarmıstım öle dene sende istersen
Gunesinanasi Bnm 43 gunluk ve gazli bebegim. Ama dr ne zaman isterse memeye al dedi. Onemli olan gazini cikarman dedi. Bilemedm simdi size neden oyle dedigini
Kdrsmsgkcbs Gunesinanasi Zeynep kamil kadın ve çocuk hastanesindeki 2 doktor da aynı şeyi söyledi bilmiyorum
Kdrsmsgkcbs Masalserin2019 nasıl anlamadım 2 saatte 15-20 dk emiyor 5-10 dk emzirip sonra 2 saat sonra yine mi öyle emzireyim? 😑