Ayliz
Arkadaşlar merhaba, kızımın reflü olması ve mama kullanması nedenleriyle 5 aylıkken ek gıdaya başladık. Reflüsü bayağa azaldı. İlk olarak sebze ve yoğurt verdik. İştahlı bir bebek ne versem yedi. 6. Ay kontrolünde de meyveye başlattı doktorumuz. 6 ay 10 günlükken de kahvaltıya başlamamı istedi. Sorum bunlar değil aslında. Kızım tüm verdiğim bu şeyleri iştahla yiyordu. Şuan 6 ay 17 günlük 4 gündür hiç birşey yediremiyorum. Mamasını dahi içmiyo. Alt iki dişi 6 aylıkken çıktı. Hiç sıkıntı yaşamamıştık çok şükür. Dün doktorunu aradım hiçbirşey yemediğini ve ağzından bekletip yutkunmadığını söyledim. Muhtemelen dişten olacağını söyledi. Kızım erken doğdu, düşük kiloluydu ve reflüsü olduğu için kiloda almadı çok fazla. Daha yeni doğduğundan beri ilk defa iyi kilo alıp, aylıklarını yakalamıştı. 4 gündür tabiri caizse süzüldü. Başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlediniz? Ne kadar sürede geçti? Normal bir kiloda olsa emin olun hiç yazmam ama endişe ediyorum artık. Sütüm 4 aylıkken yaşadığım bir sıkıntı yüzünden birden kesildi. Yani anne sütü de almıyor. Önerilerinizi bekliyorum