Merhaba Anneler cuma günü kızım 2.ay aşılarını oldu bugün 4.gun banyo yaptırabilir miyim 🌼 3 4 gun geçsin dedi 1.ayda aşıdan yoğun bakımda yattık 1800 kilo doğmuştu aşı yaparken 2600 du 2.ayda 4.300 du bir sorun olmadı ama sormak istedim bugun yapalım mı 🦋