Deletedmom115 Ek gıdaya başlarken bebeğin bu girişimleri önemlidir sadece merak diyip geçmemek lazım aslında -pediatri derslerinden az çok öğrendiğim kadarıyla yani-
evet bizde süreç biraz erken ilerledi bu yüzden bende burada farklı örnekler var mı öğrenmek adına yazdım. Öğün olarak başlama konusunda size katılıyorum. Bize Dr umuzun önerisi tadım yapılması hakkındaydı.