Birprensesannesiii3850 Kızlar kizimda bagirsak kulak bogaz enfeksiyonu var ve ishalide var bugun acik yesil kaka yapti acaba neden olmstur normalmi
Gokce_ Birprensesannesiii3850 benim kızım yeşil kaka yapıyor ama enfeksiyonu yok. Yani hep böyle yapıyor bu aralar
Mtzzeynep Gokce_ benim oğlumda uzun süredir yeşil yapıyordu sonra siyaha döndürdü 2gündür yine yeşil yapıyor. Hemşire yediklerinden kaynaklıdır dedi ama düzelme olmuyor 42günlük oğlumda
Gizmomel Emiyorsa fazla önsüt almıştır , sık sık emzirdiyseniz yağlı tarafı almamıştır. Demir ilacı falan kullanıyorsanız o yapmıştır
Birprensesannesiii3850 Gizmomel 16 aylk kizim dünden belli hasta oldugu icin sadece emiyor normalde koyu yesildi ishali ama acik renkli gorunce sok oldm nette tehlikeli yazmiyor ama bilemedm
Gokce_ Mtzzeynep benim kızım sadece mama içiyor 3 aylığız nerdeyse 1 aya yakın yeşil yapıyor fazla mamadan falanda olabilir yazıyor. Doktora gittiğimde soracağım yeşil kakayı
Mtzzeynep Gokce_ benim oğlum sadece anne sütü alıyor bende 2aylık kontrolünde sorucam birde yüzünde gözlerinde hafif sarılık kaldı geçmiyor o neyden kaynaklı olabilir?
Gizmomel Birprensesannesiii3850 sık sık emdiği için olabilir anne sütü alan çocuklarda yeşil kaka sorun değil sarımsak yiyin siz mutlaka enfeksiyon İçin iyi gelir. Bebeğinizin yaptığı emzirme kampı iyileşmek için yapıyor en doğrusu , ev yapımı turşu falan varsa onu da yiyin sizden antikor alıp güçlenecek 💕
Birprensesannesiii3850 Gizmomel tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin hastanede yattık sükür gecti