Alpingo Kızlar selam,2-3 yaş cocuklarınızı gece yatmadan ne yediryorsunuz? Akşam yemeğini cok iyi yemesede yiyor..sonra 5 tahıllı mama yapıyorum onu cok seviyor onu yiyip yatıyor ama bıraksak mı acaaba diyorum..önerilernize ihtiyacım var
aylizinannesiii Alpingo 23 aylık kızım yulaf muz keçiboynuzu özü karışımı veriyorum yiyip uyuyor gece
Kimyageranne123 Alpingo biz akşam 19:00 yemek yiyoruz sonrasında biraz atıştırmalıklar yer (evde haftalık kek-kurabiye vs yaparim onlardan ) kızım erken yatmıyor genelde 23:00-23:30 bulur yatması uyumadan öncede akşam yemeğindeki menüde ne varsa onlardan yer biraz veya çorba içip yatar veya bu ara takıntısı olan domates-ekmek-kasar peyniri üçlemesi 😂O tarz mamalar yemeyi sevmiyor benimki
Elifmoms Alpingo benimki 30 aylık 7 gibi akşam yemeği yiyoruz 1 1.5 saat sonra meyve ve kuruyemiş yer 9 930 gibi uyur. Yatmadan önce çocukları çok yemeğe boğmaya gerek yok zaten önermiyorlarda. 2 3 ay öncesine kadar yatmadan önce 100 ml kadar süt içiyordu artık onu bırakırtırdım bazen kefir içiyor yatmadan önce onun dışında yemek mama vs yedirmiyorum.
Alpingo Deletedmom5284 bende formul mama ile hazırlıyorum 5 tahıllıyı ,mamayı red edince biberonda böyle bi yöntem sunmuştu doktorumuz ama bıraksam mı bilemedim
Deletedmom5284 aylizinannesiii aptamil 5 canım sma kullanıyodum şimdi buna geçtim 3 yaşa kadar bırakmazsa devam 😅
Deletedmom5284 Alpingo bende öyle yapıyorum canım bırakmayı düşünmüyorum 3 yaşa kadar devam yoksa çoğu geceler aç yatacak
aylizinannesiii Alpingo sabah kahvaltı yapıyor yumurta peynir domates öğlen makarna yoğurt akşam biz ne yersek güzel yiyor maşallah o yüzden her gece veriyorum uyuyor sonrada
Deletedmom5284 aylizinannesiii pipetli bardakla veriyorum canım dişleri yamulmasın diye zaten emziğide bırakamadı hala 🥹🥹
aylizinannesiii Deletedmom5284 biz hala 6 ay emziği kullanıyoruz 😭🤣🤣 dişleri geçtim emzik kendinden geçti bırak beni diyo
Deletedmom5284 aylizinannesiii yaa takıntılı oluyorlar dimi bende eski emzikleri çok zor atıyorum paramparça ediyo
aylizinannesiii Deletedmom5284 mutlaka her gece bir uyku arkadaşı ediniyor kendine aşırı takıntılandı kumanda olur ayıcık olur küçük legolar olur mutlaka bişey tutarak uyuyacak ,😄😄😄