Balevlatm Kızlar bu ay hem oğlumun hem eşimin doğum günü var 2 hafta var aralarında 😂nasıl bı kutlama yapabilirim fikri olan varmı ben gibi aynı durumu yaşayan varmı😄fikirlerinizi bekliyorum 🥰 teşekkür ederim şimdiden 😘😘
Asafecrin Balevlatm benim de kızımın oglumun eşimin dogum günleri arasında 1 er hafta var. Bn kızımla oglumun dogum günlerini bir yapıyorum ailecek kalabalık. Eşimin dogum gününde kndi aramızda bir pasta yiyoruz
Balevlatm Asafecrin teşekkür ederim cevabınız için 😇 bende öyle yapapyim bari oglumunkini kendi gününde nasip olursa eşimi de başbaşa ozmn😄
MinnakPanda Oğlunuz kaç yaşında. Eğer büyükse pastayı o getirebilir. Evi falan suslersiniz bir odayı. Eşinizi işten gelince o odaya sokmazsiniz oyalarsinjz herşey hazır olduğunda kapıyı açar. Elinde pastayla çocuğunuz olur. Tabi pasta tutabilecek yastaysa