Merhaba hanımlar ikiz kızlarım var 7aylık.
Bebek Arabasında keyifle duran ikizlerimden biri son 1aydır Biraz durduktan sonra başlıyor ağlamaya kendini kucağa aldırana kadar ağlıyor kıyameti koparıyor. Direniyorum ama en sonunda kucağa almak zorunda kalıyorum😩
Bu durumunu nasıl aşabilir bir tavsiyesi önerisi olan varmı? 🙏