3 gün önce 2 ay aşılarımız ve rota aşısı yaptırdık. Oğlum 3 gündür kakasını yapmakta çok zorlanıyor çığlık çığlığa ağlıyor bş saat masaj falan derken afedersiniz sonrasında su gibi ishal 2 bez dolduruyo arka arkaya.. aşılardan kaynaklı olabilir mi acaba ? Var mı böyle olan. Gün içinde normal yapıyo kakasıno ama gece böyle oluyo nedense