
Kahve makinesi bunu kullanıyorum
Çeşme suyu kullandığım için kireçlenmiş artık az geliyor su
Su haznesine az biraz kireç sökücü koysam kahve yapıyor gibi çalıştırsam olur mu acaba yaa ?
Bi kaç kere hazır su ile yine yaparım o kireç sökücü giderdi diye düşünüyorum
Siz nasıl yapıyorsunuz acaba