1prens1prensesannesii Taze fasulye koydum
Domates koydum dograyıp,
Biber dograyıp melemenlik yaptım ,
Bögürtlen koydum,
Vişne koydum,
Erik koydum
Ayrıca erik konpostosu kavonozladım. 20 şişe kadar
Dün akşamda domates sos yaptım yine 30 şişe yarım kiloluk tan
kırmızı biber küzledim
içli köfte koydum
Biber dolması koydum içini doldurup
Bamya ,
barbunya ,
Araka ,
Kızartmalık kabak koydum küp küp dogradım
Patlıcan koydum 3 poset kadar fırınlayıp daha koyarım da dondurucu doldu baya benim 🤭🙈