Busevrl Dogustan beri goz kanal tikanikligi var ve gecmedi doktor ameliyat onerdi yarin ameliyati var ve beb cok tedirginim korkuyorum acaba bu durumu yasiyan oldumu iyilesme sureci nasil oluyor ?