Afrababy Merhaba kızlar eşimle 2-3 günlüğüne tatile gideceğiz Ama kızım 8 aylık onun icin kavanozlara yemek pişirip sıcak koysam 2-3 gün dayanır mı sizce kapakları sıcakken kapsarsam veya farklı fikri olan var mı?
Alpingo Afrababy 2-3 gün isterseniz meyve sunun ek gıda olarak,yani ben yapmaZdım hava cok sıcak ne olur ne olmaz..zaten daha süt kuzusu 2-3 gün tam teşekkürlü yemesede olur:)
Afrababy Alpingo sütüm artık doyurmuyor hissediyorum. Sabah akşam ek gıda sunuyorum. Sanırım gitmeyeceğim bu yüzden çocuğumdan değerli değil ya
Alpingo Afrababy doyurmadığınu düşünüyorsan canım mama tercih et,önemli olan yemek değil zaten tadım aşamasında..yani git bence 2-3 gün sana da iyi gelir